~Sebastian Vettel rajóngói lap.! : )
Kapcsolat
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

 

Navigálódj

001.Hírek-NEWS.!

002.Sebastian Vettel

003.RedBull Racing

004.Extrák

005.Videók

006.Versenynaptár

 
Chat

-kérhetsz cserét!

-ne hívj "kedves cserémnek"a nevem:tijaa

-megnézem a diziket csak cseréknek!

-nem tűröm el a piszkálódást!

-ne hírdess!

 
Számláló
Indulás: 2007-08-30
 
F1 Team

F1-Elite csere jelentkezni csak F1-es oldalaknak leheet.!:d

  ff ff ff ff

 
Elite Team

jelentkezni chatbeen lehet.!nem 100% h kikerülsz.: P

ff ff ffff ff ff ff ff ff ff ff ff ff

Képre vár.:

 
Top Team

idee mindenki kikerül jelentkezz bátran.! : )

Vanessa Hudgens&Miley Cyrus&Calvin Harris&Shakira&Jessie J&Vámpír naplók&Ashley Tisdale&

 
Vb állás

Pilóták.:

1.Fernando Alonso  179p

2.Lewis Hamilton  142p

3.Kimi Raikkönen  141p

4.Sebastian Vettel 140p

5.Mark Webber   132p

Csapatok.:

1.RedBull  272p

2.Mclaren 243p

3.Ferrari  226p

4.Lotus 217p

5.Mercedes  126p

 
Hírek-NEWS.!

Jövőre eltűnik a lépcsős orr és a dupla DRS

2012.09.28. 16:43, tijaaa

Az FIA beleegyezett a csapatok által javasolt kozmetikai panel használatába, a Mercedeséhez hasonló dupla DRS-t viszont betiltják 2013-tól. A csapatok többsége úgy érzi, nem jó irányba halad a Forma-1.

A Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) csütörtökön nyilvánosságra hozta a 2013-as Forma-1-es autók tervezésére vonatkozó Technikai Szabályzatot. Az előírások jövőre nem változnak számottevően, a két legjelentősebb módosításra pedig már egy ideje számítani lehetett: a csapatoknak lehetőségük nyílik arra, hogy egy panel segítségével tegyék esztétikusabbá a furcsa kinézetük miatt sokat kritizált lépcsős orrokat, valamint a Mercedes által az idény eleje óta használt dupla DRS is betiltásra kerül.

Az autók orrán lévő törést eltakaró panel ötlete a csapatoktól ered, miután már korábban megegyeztek abban, hogy valamilyen módon javítanak az autók kinézetén. A lépcsős orrok egy idén bevezetett szabály miatt jelentek meg az F1-es autókon: a versenyzőket az orrkúp megengedett magasságának csökkentésével próbálják védeni az oldalirányú ütközésektől. Mivel a pilótafülke felső része ugyanolyan magasan maradt, mint az előző években, a McLaren és a Marussia kivételével az összes csapat egy "lépcső" bevezetésével hidalta át a szintkülönbséget.

Az FIA a Technikai Szabályzat 3.7.9-es cikkelyében tért ki a kozmetikai panelre vonatkozó részletes előírásokra, amelyben annak pontos méretét, elhelyezését és anyagszerkezetét is meghatározták. Az istállók így nem juthatnak majd aerodinamikai előnyhöz az új elem felszerelésével, a változtatásnak csupán esztétikai szerepe lesz. A módosítás egyébként nem lesz kötelező, minden csapat önként dönthet arról, hogy kiplasztikázza-e az autója orrát.

A hátsó szárnyakra vonatkozó új szabályok a dupla DRS-nek azt a verzióját tiltják be, amelyet a Mercedes az idény eleje óta használt. Ennek a szerkezetnek a fejlesztésére a többi csapat nem is fordított időt és pénzt a szezon során, hiszen a betiltása várható volt. Az istállók műszaki igazgatóiból álló Technikai Munkacsoport végül július végén szavazta meg, hogy jövőre tilos lesz a trükkös eszköz használata. A 2013-as szabályok azonban nem térnek ki a Lotus által hónapok óta tesztelt, eltérő elven működő dupla DRS használatára, amelyet azóta a Mercedes is továbbfejlesztett.

A csapatok képviselői közben a Motorsport Világtanács (WMSC) pénteki ülésén vitatják meg a Forma-1 jövőjét érintő kérdéseket. Az Autosport információi szerint hét csapat, a McLaren, a Mercedes, a Force India, a Sauber, a Caterham, a Marussia és a HRT levélben fordult az FIA-hoz, kifejezve aggodalmukat a sportágban történő változásokkal kapcsolatban.

Az istállók vezetői állítólag három fő problémát szeretnének megvitatni a szövetséggel. Kifogásolják, hogy a 2013-tól újraszervezett Forma-1-es Tanácsban (F1 Commission) az eddigi 12 helyett csak hat csapat képviselteti magát, attól tartanak ugyanis, hogy így kevesebb befolyásuk lesz a szabályok meghozatalában. Azzal sem értenek egyet, hogy az FIA drasztikusan növelte a 2013-as nevezési díjakat. "Egy olyan időszakban, amikor az FIA és a csapatok is aktívan dolgoznak a költségek csökkentésén, aggodalmunkat szeretnénk kifejezni a jelentősen megnövekedett összegek miatt" - írták a levélben.

A csapatok továbbá szeretnének megállapodni az FIA-val az új költségkorlátozási egyezményről (RRA). A Red Bull és a Toro Rosso kivételével korábban az összes istálló megszavazta, hogy az FIA már 2013-tól beleavatkozhasson a csapatok költekezésébe, az új megállapodás azonban jövőre csak akkor léphetett volna érvénybe, ha mindenki elfogadja. "Úgy tudjuk, tíz jelenlegi csapat szavazott az FIA által felügyelt, a kasztnira vonatkozó 2013-as költségkorlátozási egyezmény bevezetésére. A 2014-ben életbe lépő, a kasztnira és az erőforrásra is vonatkozó RRA-t pedig az összes csapat jóváhagyta" - írták. "A körülményeket figyelembe véve szeretnénk, ha 2014-ben bevezetnék a kasztnira és az erőforrásra vonatkozó RRA-t, 2013-ban pedig egy önkéntes költségkorlátozási egyezmény bevezetését szeretnénk elérni az FIA-nál."

A Motorsport Világtanács ülésén vitatják meg a 2013-as versenynaptár tervezetét is, melyet várhatóan decemberben véglegesítenek.

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
Még nincs hozzászólás.
 

Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!